معرفی برگزیدگان مسابقه "اگر من مشاور بودم"

هرمزگان(پانا)-اسامی نفرات برگزیده مسابقه "اگر من مشاور بودم" که به مناسبت هفته بهداشت و سلامت روان در دبیرستان شهدای نیروی دریایی سپاه شهرستان بندرعباس برگزار شده بود، اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برگزیدگان مسابقه "اگر من مشاور بودم"

نرگس فخاری مدیر دبیرستان شهدای نیروی دریایی سپاه شهرستان بندرعباس در این باره گفت: به مناسبت هفته بهداشت و سلامت روان از ۱۸ تا ۲۴ مهرماه واحد مشاوره این دبیرستان اقدام به برگزاری مسابقه ای تحت عنوان "اگر من مشاور بودم" نمود که با استقبال خوب دانش آموزان این آموزشگاه مواجه شد.

وی در ادامه هدف از برگزاری این مسابقه را کشف و شناسایی استعدادهای مشاوره ای دانش آموزان دانست و افزود: علاوه بر آن، با برگزاری این مسابقه از مشکلات دانش آموزان مطلع و به کمک مشاور در صدد رفع آن هستیم.

فخاری ضمن تشکر از سهیلا خانی مشاور این آموزشگاه نقش مشاور در آموزش و پرورش را بسیار مهم و مؤثر خواند و گفت: مشاوران بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و روانی- رفتاری دانش آموزان دارند.

سهیلا خانی مشاور آموزشگاه نیز پس از بررسی نتایج مسابقه اسامی نفرات برگزیده را به شرح ذیل اعلام کرد: الهه مظفری، ماهک ایوبی، پستا افسر و فاطمه قسمتی از برگزیدگان این مسابقه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار