نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

با وحدت و صمیمیت با استاندار جدید همکاری کنید تا استان به مشکل برنخورد

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از تمامی جوانان دینی و حزب اللهی که در ستادهای انتخاباتی حضور داشتند خواست تا با تمام وحدت به استاندار کمک کنند تا استان به مشکل برنخورد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
با وحدت و صمیمیت با استاندار جدید همکاری کنید تا استان به مشکل برنخورد

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در مراسم تودیع و معارفه استاندار گفت: با توجه به اینکه این انتخاب در هفته وحدت انجام گرفت آن را به فال نیک می گیریم و با توجه به شناختی که از سردار خرم در حوزه های مختلف داریم آرزوی موفقیت برای ایشان داریم.

وی ادامه داد :سردار خرم با وجود مشکلات فرهنگی و اقتصادی و... زیاد استان بویژه در دو سال گذشته و در روزهای سخت در کنار مردم بودند و در جریان زلزله میانه و سراب، ونیز در بحث تهیه بسته‌های معیشتی و در طرح شهید سلیمانی با هماهنگی خیران و همکاری علوم پزشکی نقش موثری ایفا کردند.

این مقام مسئول اظهار کرد: از تمامی جوانان دینی و حزب اللهی که در ستادهای انتخاباتی حضور داشتند و بعد از آن کاندیداهای خود را برای قبول مسوولیت و تصدی استانداری به تهران معرفی کردند خواهشمندم اکنون با وحدت به استاندار کمک کنند تا استان به مشکل برنخورد.

وی با اظهار اینکه سردار خرم در مسائل نظامی و امنیتی در آذربایجان شرقی و غربی و نیز در سوریه گرفتار شدند و خوشبختانه نسبت به مسائل روز و همچنین استان به روز هستند گفت: امیدوارم سردار عابدین خرم با استفاده از نیروهای نخبه و جوان و با میدان دادن به این جوانان بتوانند در این مسوولیت سنگین موفق باشند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: از نمایندگان درخواست می کنیم در اجرایی شدن منویات رهبر در بیانیه گام دوم انقلاب و نیز مشکلات مردم و دریاچه ارومیه نمایندگان مجلس و استاندار را یاری کنند.

وی به خدمات استاندار قبلی اشاره کرد و گفت: دکتر پورمحمدی در مشورت کردن امور پیشتاز بود و به عنوان دانشمند برای استان افتخار است؛ وی صبور و شکیبا در مسائل بود و در تصمیم گیریها مسائل استان را به مسائل جناحی ترجیح می داد.

وی در آخر یادآور شد: باید برای تحقق بخشیدن به آرمانهای امام(ره) و اهداف مقام معظم رهبری تلاش کنیم تا در اداره استان و کشور موفق شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار