برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی

بجنورد(پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌شمالی گفت یکی از مهمترین اهداف سازمان دانش‌آموزی ارتقا و توانمندسازی دانش‌آموزان جهت مسئولیت‌های فردی و اجتماعی در جامعه است که با برنامه‌ریزی، ریل گذاری و جهت دادن به دانش‌آموزان می‌توان به این اهداف بزرگ دست پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی

در ابتدای جلسه، حسین کنعان یمعاون تشکیلات سازمان دانش آموزی ضمن خیر مقدم به همکاران به بیان اهداف شورا و فعالیت‌های انجام گرفته در سال تحصیلی گذشته و فعالیت‌های صورت پذیرفته در ابتدای سال تحصیلی جدید و برخی تغییرات ایجاد شده در فرم لباس‌های سازمان و آرم سازمان پرداخت.

در ادامه مجید مصباح، مسئول سازمان دانش آموزی گفت: با توجه به تصمیمات و مصوبات ستاد کرونا نسبت به برنامه اجرایی روز 13 آبان برنامه ریزی مناسب جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این روز انجام خواهد شد و در کنار تمام نهادهای برگزار کننده این روز خواهیم بود و جوایز مناسبی جهت فعالیتهای مجازی دانش آموزان نیز در نظر گرفته شده است. همچنین در این مراسم نمونه شال‌هایی که جایگزین دستمال گردن‌های سازمان دانش آموزی بودند را نیز رونمایی کردند و توضیحاتی در مورد رنگ بندی و مفهوم آرم این لباسها دادند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه استان ما جزو استان‌های محروم است، جهت جذب دانش آموزان باید حداقل هزینه اعلام شده از سوی وزارت از دانش آموزان دریافت شود.

در ادامه معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی گفت: هزینه های که جهت جذب دانش آموزان دریافت می شود، صرف خدماتی برای خود دانش آموزان می‌شود که شامل دریافت امتیاز، کلاس‌های آموزشی، بسته های حمایتی، اردو و... است.

در ادامه علیرضا همدان نژاد، رئیس حوزه حراست با تبریک هفته وحدت و تقدیر و تشکر از زحمات همکاران سازمان دانش آموزی گفت: باید دانش آموزان را علاوه بر مسائل درسی نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی هم آگاهی و آموزش دهیم و این سیاست را باید سازمان دانش آموزی در نظر بگیرد تا بتواند تشخیص دهد در جامعه الان چه می گذرد و چنانچه روزی به عنوان نماینده دانش آموزان وارد مجلس دانش آموزی شدند، بتوانند با آگاهی کامل و یک سخنران قوی سخنرانی کنند و همچنین آمادگی لازم برای داشتن مسئولیت‌های مهم تر داشته باشند.

در ادامه نیازعلی امانی، کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد با جمع بندی مطالب ایراد شده در جلسه گفت: انقلاب اسلامی با جذب استعدادها عجین شده است، همانطور که در ابتدای شروع انقلاب اسلامی جوانان و نوجوانان توانستند با در دست گرفتن کارها موثر واقع شوند.

در پایان اعضا پیرامون دستور جلسه بحث وتبادل نظر کردند.

مصوبات جلسه نیز شامل این موارد بود.

بزرگداشت روز13 آبان منوط به شرایط و مصوبات ستاد ملی کرونا و شورای هماهنگی تبلیغات استان اجرا خواهد شد. ح ق عضویت پیشتازان با کف 5000 تومان و سقف 10000 تومان مصوب شد. اختصاص ساعت فنی خدمت به میزان مورد نیاز صورت گیرد. صدور ابلاغ برای مسئولین سازمان دانش آموزی و تجلیل از زحمات مسئولین انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار