امکان اجرای برنامه‌ های اندرویدی در نسخه بتا ویندوز ۱۱

تهران (پانا) - استفاده از برنامه‌ های اندرویدی در نسخه بتا ویندوز ۱۱ برای کاربران Windows Insider میسر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
امکان اجرای برنامه‌ های اندرویدی در نسخه بتا ویندوز ۱۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ویژگی‌های کاربردی ویندوز ۱۱ پشتیبانی از برنامه‌های اندروید است، اما در حالی که عرضه نسخه اصلی ویندوز جدید مدتی است که شروع شده، هنوز این ویژگی به کاربران ارائه نمی‌شد اما گفته شده از امروز کاربران Windows Insiders می‌توانند این ویژگی جدید را تجربه کند.

مایکروسافت اعلام کرد که یک پیش نمایش از تجربه برنامه‌های اندرویدی در ویندوز ۱۱ در حال حاضر در برنامه Windows Insiders در دسترس کاربران قرار گرفته است. در اعلام رسمی از سوی این غول فن آوری آورده شده که کاربران کانال بتا در ایالات متحده بر روی دستگاه‌های واجد شرایط طراحی شده توسط اینتل، AMD و پلتفرم‌های کوالکام می‌توانند این ویژگی را آزمایش کنند.

کاربران کانال بتا می‌توانند برنامه‌های اندروید را با رفتن به فروشگاه جدید مایکروسافت امتحان کنند. در ابتدا پیش نمایش اپ استور آمازون نمایش داده می‌شود که می‌توانید از آن بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندوریدی را در ویندوز خود دانلود کنید. مایکروسافت می‌گوید کاربران می‌توانند برنامه‌ها را به صورت همزمان نیز اجرا کرده و آن‌ها را به منوی Start یا نوار وظیفه Pin کنند. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از کلید‌های Alt + Tab و View Task بین برنامه‌های اندروید و برنامه‌های ویندوز جا به جا شوند.

آزمایش ۵۰ برنامه اندرویدی در ویندوز ۱۱

اعلان‌های برنامه‌های اندروید نیز در Action Center قابل مشاهده است. مایکروسافت همچنین می‌گوید بسیاری از تنظیمات دسترس پذیری ویندوز برای برنامه‌های اندروید نیز اعمال می‌شود، اما در حال همکاری با آمازون برای بهبود آنها است.

در حال حاضر، ۵۰ برنامه برای آزمایش قرار گرفته که شامل بازی‌های محبوب مانند Lords Mobile، June's Journey و Coin Master می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار