کتاب شعر گیلکی «هنی من» در صومعه سرا رونمایی شد

رشت (پانا) - کتاب شعر گیلکی «هنی من» اثر سید جلال قریشی شاعر غزل سرای گیلانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در صومعه‌سرا رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کتاب شعر گیلکی «هنی من» در صومعه سرا رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا، نوراله صفرپور گفت: سید جلال قریشی با توجه به سابقه نیم قرن سرودن با زبان مادری گیلکی و فعالیت چشم گیر در زبان و ادبیات گیلک و همچنین کمک فراوان در ادبیات و مانایی زبان مادری، با کمک انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا، اولین اثر خود را به مرحله چاپ و بعد از آن به آیین رونمایی رساند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد صومعه سرا با اشاره به اینکه سخنران برنامه «شاهین آروین»، که خود از ناقدان ادبیات و از جمله هنرمندان صاحب سبک به خصوص در هنرهای تجسمی بود و نیم نگاهی به کل این اثر جاودانه داشت، افزود: فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز که میهمان این آیین بود در حین رونمایی، از سه نکته مهم در زندگی هر انسان یاد کرد که این سه نقطه شکل دهنده زندگی بشریت است.

وی گفت: هنرمندان، شخصیت سازان و آنانی که نگاه شان به زندگی نگاه درستی است، یک زندگی جاودانه خواهند داشت.

صفرپور افزود: اجرای عودنوازی و اجرای موسیقی سنتی زنده و شعرخوانی شاعران نامدار کشوری و استانی و حضور فرهیختگان صاحب قلم، زیبایی خاصی به این برنامه بزرگ بخشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار