وضع بازار خودروهای داخلی به چه صورت است؟

رشد قیمت خودرو متوقف شد+ جدول

تهران(پانا) - افزایش قیمت خودروهای داخلی در بازار خودروهای با تولید بالا، متوقف شد و قیمت‌ها به خصوص در خودروهای ایران‌خودرو تغییر نکردند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رشد قیمت خودرو متوقف شد+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها که در روزهای اخیر سعی کرده بودند تا خلاف جهت نرخ دلار در بازار حرکت کنند امروز و پس از چند روز مقاومت بالاخره خود را با دلار همراستا کردند و بدون تغییر قیمت گذاری شدند. با این شرایط می توان گفت امروز و برخلاف روز گذشته دلار با نوسان اندک قیمت در بازار عرضه شد و این امر موجب شد تا خودروهای داخلی نیز بدون تغییر در بازار عرضه شوند.

از سوی دیگر بازار خودرو در حالی امروز شکل نزولی به خود گرفته که به گفته فعالان بازار، هم‌اکنون بازار خودرو با رکود عجیبی روبرو است. به طوری که نه فروشنده تمایلی به عرضه خودرو دارد و نه خریدار قدمی برای خرید بر می دارد. با این شرایط بازار عرضه و تقاضای چندانی به خود نمی بیند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با این شرایط می توان گفت امروز «سورن پلاس» بدون تغییر در بازار با قیمت 309 میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7 » نیز تغییر قیمت نداشت و در بازار 265 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

خانواده 206 نیز بدون تغییر قیمت در بازار قیمت گذاری شدند بر این اساس «پژو 206 تیپ 2» و « پژو 206 تیپ 5» به ترتیب با قیمت 249 و 291 میلیون تومان در بازار عرضه شدند. «پژو 206 صندوقدار» نیز بدون تغییر در بازار 288 میلیون تومان قیمت خورد.

اما «رانا پلاس» امروز تغییر قیمت نداشت و با قیمت 270 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز امروز در بازار استپ کرد و با این شرایط «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار 465 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا معمولی» نیز با قیمت 325 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار