سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛

نقش‌های فاخر و محوری برای ارتباط بین خانه و مدرسه تعریف شده است

تهران(پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تعیین نقش‌های محوری و فاخر برای ارتباط بین مدرسه و خانواده در مدارس شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش‌های فاخر و محوری برای ارتباط بین خانه و مدرسه تعریف شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌ی استان تهران، سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه جلسه گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان از همکاری اولیاء و مربیان در خصوص گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان و فعالیت های آنان قدردانی کرد.

متن قدردانی وی به شرح ذیل است:

بی‌تردید وقتی از آموزش و پرورش سخن به میان می‌آید، در کنار عنصر اصلی و دریافت‌کننده خدمات آموزشی و پرورشی که دانش‌آموز است، دو عنصر اصلی ارائه‌ دهنده این خدمات؛ معلم و ولی دانش‌آموز هستند و در همه نظام‌های آموزشی از جمله نظام آموزشی ایران اسلامی، انجمن اولیاء و مربیان حلقه واسط خانه و مدرسه هستند.

انجمن اولیاء و مربیان در ایران یکی از قدیمی‌ترین نهادها و بالغ بر ٧٠ سال قدمت دارد و بدیهی است تحقق کارکردهای این انجمن به کیفیت انتخابات و ارتباط این دو نهاد بستگی دارد اما کارکرد آنها از یک مدرسه به مدرسه دیگر متفاوت است و نمی‌شود قضاوت یکسانی درباره همه مدارس کرد.

پیوند اولیاء و مربیان برای نهادینه کردن ارتباط خانه و مدرسه به وجود آمده و هم اکنون رو به ترقی و توسعه است و در نظام آموزشی نوین نقش‌های محوری، فاخر و در خور شأن برای ارتباط بین این دو نهاد مقدس تعریف شده است.

در این فرصت مغتنم، هفته بزرگداشت پیوند اولیاء و مربیان را به اولیاء ارجمند و مربیان بزرگوار در شهرستان‌های استان تهران تبریک عرض می‌کنم و از زحمات، همراهی و همسویی والدین گرامی و تعامل آنها با مدارس و مربیان، به ویژه در ایام سخت گذر بیماری کرونا تقدیر می‌کنم.

امیدوارم در پرتو همکاری و همفکری اولیاء و مربیان در مدارس، شاهد شکوفایی و سربلندی فرزندان این مرز و بوم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار