حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، نقش برجسته‌ای در دوران کرونا ایفا کرد

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل، با اشاره به ظرفیت‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت این استان گفت حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت نقش برجسته‌ای را در دوران کرونا ایفا کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، نقش برجسته‌ای در دوران کرونا ایفا کرد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در گردهمایی کارشناسان تربیت بدنی و سلامت نواحی و مناطق این استان که در سالن مجتمع ورزشی شهید دیرین برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: حوزه تربیت بدنی و سلامت، نقش آفرین اصلی در کارزار با کرونا بود، بطوریکه در این میان ظرفیت های خوب این حوزه در مواجهه با بحران های مشابه با کرونا نمایان شد.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی، از جمله اقداماتی بود که در 21 ماه گذشته توسط کارشناسان این حوزه به خوبی انجام شد، بیان کرد: رضایت از عملکرد این حوزه نه تنها در ارزیابی های آموزش و پرورش، بلکه در ارزیابی چند باره دانشگاه علوم پزشکی هویدا و مشخص است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: واکسیناسیون فرهنگیان در دو ماه اخیر با استقبال چشمگیری روبه‌رو شده به طوری که بیش از ۹۵ درصد جامعه فرهنگیان استان دز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

ناصری تصریح کرد: در واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز جایگاه مناسبی را داریم به گونه‌ای که تاکنون ۷۵ درصد مشارکت دانش‌آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ ساله در استان انجام شده تا در چرخه واکسیناسیون قرار گیرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از لحاظ واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان در کشور رتبه دوم را داریم، افزود: با همکاری خانواده‌ها، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مدیران مدارس واکسیناسیون دانش‌آموزان با شتاب بیشتر در حال انجام است که امیدواریم تا نیمه آبان ماه جامعه هدف دانش‌آموزی هر دو دز واکسن خود را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نتایج طرح کوچ را دراین استان رضایت بخش دانست و گفت: این نتایج نشانگر این است که موفق شده ایم دانش آموزان و خانواده ها را با خود همراه کنیم تا زندگی دانش آموزان در مسیر بهبودی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار