تخصیص «شناسه ملی» به 10 هزار واحد آموزشی

تهران (پانا) - رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش از اجرایی شدن فرآیند تخصیص «شناسه ملی» به واحدهای آموزشی در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص «شناسه ملی» به 10 هزار واحد آموزشی

ناصر سلیمانزاده اظهار کرد: با تلاش مجموعه آموزش و پرورش در مناطق، استانها و ستاد و مساعدت سازمان ثبت شرکت‌ها بعد از قریب به سه سال پیگیری و تلاش؛ مشکل تخصیص شناسه‌ واحدهای آموزشی مرتفع شد.

وی خاطر نشان کرد: برای تعداد ده هزار واحد آموزشی که اطلاعات آنها قبلاً در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش تکمیل و تأیید گردیده بود، «شناسه ملی» تخصیص یافت.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: مسئولان مرتبط استانی و منطقه‌ای با دسترسی به سامانه مذکور می‌توانند شناسه‌ها را مشاهده و در اختیار مدیران مدارس قرار دهند.

وی افزود: همچنین اطلاعات 40 هزار واحد سازمانی که در سال های گذشته شناسه دریافت نموده‌اند اما به هر دلیلی اعم از تغییر مدیر، تغییر نام واحد سازمانی و.... شناسه‌ آنها تعلیق شده بود در مرحله بازبینی قرار دارد که پس از تکمیل اطلاعات، کلیه شناسه‌ها فعال و قابل بهره‌برداری خواهد شد.

سلیمانزاده گفت: در آینده‌ای نزدیک مشکل همه واحدهای سازمانی که نیاز به اخذ شناسه دارند مرتفع و پروسه دریافت شناسه در کمترین بازه زمانی انجام خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار