زنگ پیوند اولیا و مربیان ناحیه یک بهارستان نواخته شد

بهارستان یک(پانا) - زنگ پیوند اولیا و مربیان ناحیه یک بهارستان با حضور مسئولین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مدرسه حاج محمدعلی تقی پور نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ پیوند اولیا و مربیان ناحیه یک بهارستان نواخته شد

مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش بهارستان یک گفت: آموزش در زمان کرونا تعطیل نشده‌است، اما در جای خود که مدرسه است، نیز صورت نگرفته است. آموزش در زمان کرونا برای دو محور اصلی اولیا و معلمان بیشتر و سخت‌تر از قبل شد و عامل اصلی، دور بودن از فضای اصلی آموزش بود.

کلانتری ضمن تشکر از تمامی زحمات صورت گرفته توسط اولیا و معلمان، بیان کرد: معلمان با تولید محتوا و اولیا با پیگیری و رصد فعالیت‌ها تمام تلاش خود را در جهت تسهیل امر آموزش انجام دادند و چندی دیگر با بازگشایی تدریجی مدارس، این همکاری و همیاری بیشتر از قبل مشهود خواهد بود و قطعا در سطح بیشتری باید صورت بگیرد.

در ادامه مراسم، الهام صیادی، معاون آموزش ابتدایی منطقه با اشاره به کافی نبودن فناوری‌های موجود و تمام تلاش‌های انجام شده، اظهار کرد: تمام تلاش‌های صورت گرفته، نتوانسته است تا جای آموزش‌های حضوری را بگیرد و امید است تا امسال با حمایت والدین، شاهد بازگشایی تدریجی مدارس باشیم که تاثیر آموزش حضوری بسیار بیشتر از فضای مجازی است و این امر، همکاری صد درصدی اولیا را می‌طلبد.

در انتها از اولیای خیر و پرتلاش مدرسه حاج محمدعلی تقی پور با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار