مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:

راه‌اندازی دبیرخانه‌ها در بخش‌های مختلف استان‌ها تجربه‌ای بسیار موفق بود

تهران(پانا) - مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد مهمترین هدف برگزاری این نشست قدردانی از زحمات سال‌های گذشته مسئولان دبیرخانه‌های کشوری است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی دبیرخانه‌ها در بخش‌های مختلف استان‌ها تجربه‌ای بسیار موفق بود

نشست هم اندیشی مسئولان دبیرخانه‌های کشوری و برنامه‌های اجرایی اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

مسعود شکوهی، مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش، در رابطه با هدف برگزاری نشست هم‌اندیشی مسئولین دبیرخانه‌های کشوری و برنامه‌های اجرایی اداره کل امور تربیتی، اظهار کرد: مهمترین هدف برگزاری این نشست قدردانی از زحمات سال‌های گذشته مسئولین دبیرخانه‌های کشوری است. در چند سال اخیر از تجربه‌های بسیار موفق و ارزشمندی توسط همکاران در سطح استان‌ها بهره‌مند شدیم. راه‌اندازی دبیرخانه‌ها در بخش‌های مختلف استان‌ها تجربه‌ای بسیار موفق بود.

شکوهی افزود: اغلب دبیرخانه‌هایی که در سطح استان‌ها راه‌اندازی شد، برنامه‌های استان‌ها از آنجا راهبری شد و به خوبی و باکیفیت انجام گرفت و به ما نشان داد که ما چقدر ظرفیت‌های خوبی را در سطح استان‌ها داریم.

وی تصریح کرد: در این سال‌ها برنامه‌های با کیفیت بسیار زیادی داشتیم. کارشناسان و مسئولان با انتقال تجربیات ارزشمند خود می‌توانند به ما در قوی شدن برنامه در سال‌های جاری کمک کنند.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در ادامه از رفع ایرادات و نواقص برنامه سال‌های گذشته برای برنامه‌های پیش رو خبر داد.

خبرنگار دانش آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار