معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد:

برگزاری جشن آموزش قرآن پایه اول با حضور 20 هزار دانش‌آموز کلاس اولی

بجنورد(پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن پایه اول در تمامی مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن آموزش قرآن پایه اول با حضور 20 هزار دانش‌آموز کلاس اولی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، عصمت بدخشان در توضیح این خبر افزود: در راستای نهادینه کردن فرهنگ دینی و مذهبی در بین دانش آموزان پایه اول و کیفیت بخشی به اجرای برنامه درسی قرآن، مراسم آغاز آموزش رسمی قرآن پایه اول به صورت مجازی در شبکه شاد و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از تاریخ 20 لغایت 25 مهر ماه با حضور بیش از 20هزار دانش آموز کلاس اولی در تمامی مدارس ابتدایی استان برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان و ایجاد خاطره ای شیرین از آغاز و شروع رسمی قرآن بود.

بدخشان بیان کرد: از دیگر اهداف آغاز آموزش قرآن در پایه اول تقویت ایمان و اعتقاد به این کتاب آسمانی و تمسک به تعالیم آن و همچنین تعمیق، معرفت و تعمیم فهم و درک آن است و توجه جدی به اصل جدایی ناپذیر قرآن و اهل بیت در تمامی فعالیت ها و در زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان باید از پایه اول ابتدایی مورد توجه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای درک بهتر نقش و جایگاه قرآن در زندگی روزمره بهتر است آموزش قرآن را به کودکان با روش های سهل و راحت، ماندگار و بر پایه اصول و روش های اخلاقی، داستانی و نمایش خلاقانه، همراه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار