ساخت 100 مدرسه در سیستان و بلوچستان توسط بسیج سازندگی

زاهدان(پانا) - مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت این سازمان امسال ۱۰۰ مدرسه در سطح استان ساخته که کمک خوبی در راستای محرومیت‌زدایی و افزایش سرانه فضای آموزشی است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ساخت 100 مدرسه در سیستان و بلوچستان توسط بسیج سازندگی

به گزارش روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، غلامرضا ملایی اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان اقدامات محرومیت‌زدایی و کمک‌های مومنانه را با استمرار کرونا در پیک‌های مختلف سیستان و بلوچستان انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته تخصصی قرارگاه قدس امسال ۲۲ نفر زندانی را با کمک خیران و مردم آزاد و ۱۷۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع کرده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ساخت خانه‌های محرومان و پروژه چابهار توسط بسیج مستضعفان و سازندگی در منطقه مرادآباد برای مردم کپرنشین و حاشیه‌نشین در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه کمک‌های مومنانه از ابتدای سال حدود ۷۰ هزار بسته معیشتی، ۱۴ هزار بسته بهداشتی، یک هزار و ۱۷۰ بسته لوازم التحریر در سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

ملایی گفت: در موضوع کرونا از ابتدای امسال توزیع ۱۸ هزار پرس آش نذری ویژه کرونایی‌ها، توزیع گوشت قرمز ۱۱ هزار کیلو در بین نیازمندان، توزیع حدود یک میلیون ماسک و آبرسانی با ۵۰۰ تانکر آب بویژه در شمال سیستان و بلوچستان بواسطه تنش آبی در منطقه انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار