سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دیدار با معاونین پرورشی:

رسالت ما تبیین اهداف انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در دیدار با معاونین پرورشی مناطق استان تأکید کرد ما باید با استفاده از فضای حرم مطهر امام خمینی(ره) برای تبیین اهداف انقلاب و امام عظیم الشأن استفاده کنیم و این رسالت ما است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رسالت ما تبیین اهداف انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی در حاشیه دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور که در حرم مطهر امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، اظهار کرد: با برگزاری اردوهای یک روزه دانش‌آموزی حرم امام و بهشت زهرا(س) که بزرگترین گلزار شهدای جهان است، می‌توان اندیشه‌های امام و انقلاب را در میان فرزندان این ملت نشر و گسترش داد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان‌های استان تهران، بیان کرد: این کار با توجه به ظرفیت شما نیروهای پرتوان و عزیز پرورشی امکان پذیر و قابل دستیابی است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تصریح کرد: چالش‌های زیادی در راه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی وجود داشت، اما با تبیین مسائل، و تلاش نیروی انسانی مدارس و مناطق، از این مرحله با موفقیت عبور کردیم، و اکنون باید مسایل تربیتی دانش‌آموزان به ویژه اتباع را مورد توجه قرار داد.

هاشمی دقت در نکات تربیتی را لزوم فعالیت‌های پرورشی در شهرستان‌های تهران دانست و عنوان کرد: ما باید برای دانش‌آموزان جدید با فضای ذهنی متفاوتی، برنامه داشته باشیم تا در سطح استان دچار گسست تربیتی نشویم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، برنامه دقیق و‌ مدون برای دانش‌آموزان جدید و اتباع را از اولویت‌های بخش پرورشی آموزش و پرورش ذکر کرد.

هاشمی، با بیان اینکه به دلیل افزایش 15 درصدی دانش‌آموزان در شهرستان‌هایاستان تهران با دشواری کم سابقه‌ای روبرو بودیم، گفت: برای ساماندهی فضا، نیروی انسانی و ابلاغ همکاران در ماه‌های شهریور و مهر که گذشت، سخت‌ترین بازه زمانی همکارانم در تمامی مناطق سپری شد، ماهی که تاکنون با این فشار و مشقت مواجه نشده بودند، بنابراین جا دارد به نوبه خود از زحمات بی دریغ تک تک همکارانم در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران قدردانی کنم.

وی همچنین با اشاره به سیاست‌های چهارده گانه اجرایی شهرستان‌های استان تهران افزود: انتظار می‌رود این سیاست‌ها در بدنه پرورشی بعد از تبیین آنها به مرحله اجرا درآید.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد: واحد تربیت، در هر خانواده فرد است اما با توجه محدودیت‌های ما، اقتضا می‌کند برنامه تربیتی را در محور مدرسه مدنظر قرار دهیم و این به تلاش شما همکاران حوزه پرورشی در اجرای شیوه‌نامه‌ها و ابتکارات گره خورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار