واکسینه‌شدن دانش‌آموزان شرط اول بازگشایی ایمن مدارس است

شهرکرد(پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به واکسینه‌شدن دانش‌آموزان12 سال به بالا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
واکسینه‌شدن دانش‌آموزان شرط اول بازگشایی ایمن مدارس است

فخرالدین اسدی، ضمن اشاره به این مطلب افزود: یکی از مطمئن ترین روش های ایمن‌سازی دانش آموزان و به دنبال آن بازگشایی ایمن مدارس، واکسیناسیون آنها در یک بازه زمانی مشخص و کوتاه است.

وی ادامه داد: بررسی های آماری نشان می دهد آمار دانش آموزان واکسینه شده در تعدادی از شهرستان ها، نواحی و مناطق استان پایین است؛ که این موضوع در آینده نه تنها روند بازگشایی حضوری موفق و موثر مدارس را با اختلال روبرو خواهد کرد، بلکه باعث تهدید سلامت دانش آموزان و همکاران خواهد شد. بنابراین شایسته است روسای ادارات علاوه بر اطلاع رسانی به مدیران مدارس از طریق بخشنامه و کانال های مجازی، به فوریت ضمن تشکیل جلسه با مدیران مدارس، در خصوص اطلاع رسانی به اولیای دانش آموزان از طریق تماس تلفنی بر انجام واکسیناسیون دانش آموزان تاکید کنند.

اسدی خاطرنشان کرد: از 91 هزار و 577 نفر دانش آموز جامعه هدف در استان، 61 هزار و 392 نفر تا امروز واکسینه شده اند که 67/03 درصد از کل دانش آموزان هدف را شامل می شود.

اسدی در پایان ضمن تشکر از تمامی همکاران در شهرستان ها، نواحی و مناطق، از پیگیری و اهتمام روسای ادارات اردل، میانکوه، سامان و بن در خصوص پوشش حداکثری واکسیناسیون دانش آموزان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار