فرماندار ملاردخبر داد:

ضرورت پیگیری تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان ملارد

ملارد(پانا)- فرماندار ملارد در کارگروه تسهیل رفع موانع تولید بر اهمیت فوریت به منظور حل و فصل مشکلات و موانع واحدهای تولیدی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت پیگیری تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، در این جلسه، سجاد برنجی فرماندار ملارد در سخنانی اظهارکرد: طی دو سال گذشته در ۲۵ جلسه رسمی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد با ۲۰۵ مصوبه مشکلات و موانع ۱۴۷ واحد تولیدی شهرستان مورد پیگیری قرار گرفته و خوشبختانه امروزجهت‌گیری مدیران شهرستان کاملا" در جهت حمایت و تقویت تولیدکنندگان است و رضایت‌مندی اکثر تولیدکنندگان منطقه گواه این مدعی است.

او افزود: همواره به همکارانم در فرمانداری و روسای ادارات تأکید کردم مسائل واحدهای تولیدی باید خارج از نوبت و با قید فوریت پیگیری شود و دو‌ مدیر دولتی که در پیگیری واحدهای تولیدی سرعت و انگیزه کافی را نداشتند با پیگیری فرمانداری از ادارات کل در سال ۹۹ برکنار شدند.

سجاد برنجی بیان کرد: مهمترین راهکار حمایت از واحدهای تولیدی و تسریع در حل مشکلات افزایش اختیارات مدیران محلی است و هدف‌گزاری بلند مدت مجموعه مدیریتی شهرستان باید این باشد که شهرک صنعتی ملارد در آینده قطب صنایع دانش بنیان استان تهران بشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار