معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین:

کاروان تجهیزات ورزشی "مهر با نشاط" با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان‌ به مدارس استان اعزام شد

قزوین(پانا)-این کاروان شامل انواع وسایل ورزشی ، ترازو ، قد سنج ، میز تنیس، توپ‌های فوتسال ، والیبال، بسکتبال و هندبال، طناب ورزشی، تور دروازه، تور والیبال و بارفیکس جهت ارائه درس تربیت بدنی است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کاروان تجهیزات ورزشی "مهر با نشاط" با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان‌ به مدارس استان اعزام شد

عین الله صادقی در حاشیه آیین اعزام کاروان مهر بانشاط به مدارس نواحی و مناطق 14گانه آموزش و پرورش استان قزوین که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان ، پیشکسوتان، کارشناسان و دبیران تربیت بدنی برگزار شدافزود: این تجهیزات به منظور کیفیت بخشی درس تربیت بدنی ، ایجاد عدالت آموزشی ، حمایت از مدارس نقاط کم برخوردار و کاهش آسیب های اجتماعی توزیع می شود.

وی اظهار داشت: این کاروان شامل انواع وسایل ورزشی ، ترازو ، قد سنج ، میز تنیس، توپ‌های فوتسال ، والیبال، بسکتبال و هندبال، طناب ورزشی، تور دروازه، تور والیبال و بارفیکس جهت ارائه درس تربیت بدنی است.

صادقی تصریح کرد: سال گذشته یک میلیارد تومان انواع تجهیزات ورزشی به مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش استان ارسال شد که به دلیل شیوع کرونا این وسایل هنوز توزیع نشده است و این هفته همراه با این اقلام در مدارس توزیع می شود.

این مسئول با بیان اینکه این کالاها در قالب طرح "کاروان مهر با نشاط" با اولویت مدارس کمتر برخوردار، دخترانه و شبانه روزی در بین مدارس استان توزیع می شود، تاکید کرد: این تجهیزات به بهبود روحیه نشاط و شادابی و ارتقاء سطح سلامت در دانش آموزان کمک شایانی خواهد کرد.

استان قزوین دارای ۲۵۳ هزار دانش اموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که در ۱۴ منطقه آموزشی مشغول تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار