سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

کسب رتبه برتر در اقامه نماز از اقدامات ارزشمند اداره کل قرآن طی 2 سال گذشته بوده است

تهران(پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد کسب رتبه برتر در اقامه نماز در کشور از اقدامات ارزشمند اداره کل قرآن طی 2 سال گذشته بوده است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر در اقامه نماز از اقدامات ارزشمند اداره کل قرآن طی 2 سال گذشته بوده است

علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه چهارمین دوره آموزش و توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش سراسر کشور بیان کرد: قرآن، الگوی راه انسان‌ها و عترت، الگوی عمل به قرآن و مسیری است که گام به گام انسان را به قرآن رهنمود می‌کند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه، ارتقای سطح عمل به قرآن، عترت و نماز،تبیین برنامه های کتاب ندای رحمت، استفاده از تجربه های دیگران، توصیه به مشارکت و تجلیل از قرآنیان را از اهداف مهم برگزاری این دوره دانست.

در ادامه این مراسم جانشین معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در تشریح برنامه‌هایی که در طی چند سال گذشته در حوزه قرآن، عترت و نماز انجام شده است، گفت: توجه به فرهنگ قرآن، عترت و نماز، مسابقات بین المللی در جهان اسلام، راه اندازی قرارگاه‌های مجازی در زیست بوم جدید، کسب رتبه برتر در اقامه نماز در کل کشور از اقدامات ارزشمند اداره کل قرآن در طی دو سال گذشته بوده است.

همچنین در این برنامه از کتاب دیجیتال «زلال تربیت» رونمایی شد؛ زلال تربیت کتاب جامع دیجیتال، دارای ۵۰ هزار عکس و ۳۰۰ هزار جلد آموزش به همراه کتابخانه جامع است.

این دوره به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور اساتید متخصص و مجرب و در قالب کارگاه های آموزشی و تخصصی به صورت مجازی در بستر شبکه دانش آموزی شاد برگزار می شود.

خبرنگار دانش‌آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار