برگزاری کارگاه آموزش داستان‌نویسی با طنزپرداز خوزستان

اهواز(پانا) - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کارگاه آموزش داستان‌نویسی در حوزه‌ طنز را با حضور احمد عربلو، نویسنده و طنزپرداز کشور به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزش داستان‌نویسی با طنزپرداز خوزستان

وحید کیانی با اعلام این خبر افزود: به همت واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان، کارگاه مجازی آموزش داستان‌نویسی، توسط احمد عربلو، نویسنده و طنزپرداز کشور با موضوع «چگونه داستان طنز بنویسم؟» به‌عنوان پیش‌نیاز حضور نوجوانان خوزستانی در «دومین مهرواره سراسری داستان آفرینش» و ارتقاء مهارت داستان‌نویسی آنان، روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ الی ۱۸، در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه یادآور شد: این کارگاه آخرین جلسه از سلسله جلساتی است که تحت عنوان کارگاه‌های پیش‌نیاز «دومین مهرواره سراسری داستان آفرینش» توسط اساتید کشوری در کانون خوزستان برگزار شد.
گفتنی است؛ پیش از این کارگاه‌های آشنایی با داستان کوتاه، سوژه‌یابی و شخصیت‌پردازی و طرح و توصیف در داستان، توسط اساتیدی چون علی خانمرادی از ایلام، فردین کوراوند از خوزستان و زهرا غلامی از استان مرکزی برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار