با حضور مدیر کل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش بررسی شد ؛

بررسی مشکلات مدارس ایثارگران آذربایجان شرقی

تبریز(پانا)- مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در بررسی مشکلات مدارس تبریز، وظیفه اصلی اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش را رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش آموزان طرح شاهد و ایثارگر از طریق مدارس شاهد، طرح پراکنده و مدارس ایثارگران دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۳۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات مدارس ایثارگران آذربایجان شرقی

مراسم تجلیل از فارغ التحصیلان ایثارگر و بازنشستگان و بررسی مشکلات مدارس ایثارگران در محل دبیرستان شهید باکری ناحیه ۴ برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا رزاقی با قدردانی از تلاش های مدیران و معلمان مدارس وظیفه اصلی ستاد شاهد و امور ایثارگران وزارت را رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش آموزان طرح شاهد و ایثارگر از طریق مدارس شاهد، طرح پراکنده و مدارس ایثارگران عنوان کرد و ارائه پیشنهادات ادارات شاهد و امورایثارگران استان ها را در این زمینه سازنده و موثر دانست.

مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه تعداد ایثارگران عزیزی که در مدارس ایثارگران در حال تحصیل هستند ولی به لطف خدا و تلاش های ارزشمند همکارانم هیچ مدرسه ای از مدارس ایثارگران تعطیل نشده و با پویایی و قوت به کار خود ادامه می دهند.

رزاقی گفت: مدارس شاهد و ایثارگران از طرح های شورای عالی آموزش و پرورش است و به لحاظ قانونی باید فقط به ایثارگران خدمات ارائه دهند ولی بسیجان عزیز را هم تحت پوشش قرار داده است.

وی ابراز امیدواری کرد با اختصاص بوجه ثابت به مدارس شاهد و ایثارگران قسمتی از مشکلات مالی این مدارس برطرف شود.

در ادامه این جلسه معاون آموزش متوسطه با تشریح شیوه نامه مدارس شاهد و ایثارگران اظهارداشت: اساس نامه اداری مدارس شاهد مطابق با زمان فعلی نیاز به بازنگری و اصلاح در شورای عالی آموزش و پرورش است.

عاشور اکرمی در ادامه با بیان اینکه تعدادی از ایثارگران به دلایل مختلفی نمی توانند در رشته نظری ادامه تحصیل دهند پیشنهاد داد تا در کنار رشته نظری رشته های فنی و مهارتی را هم در این مدارس فعال کنند.

در این جلسه همچنین مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ تبریز گفت: وضعیت فضا و ساختمان مدرسه ایثارگران ناحیه ۴ مناسب شهر تبریز نیست.

غلامرضا علیزاده افزود: از نظر اختصاص نیرو به مدارس شاهد و ایثارگران هیچ مشکلی در ناحیه ۴ وجود ندارد.

همچنین در این جلسه اباذر جعفری رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان از عملکرد و فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران استان گزارشی ارائه نمود و در پایان از فارغ التحصیلان و بازنشستگان مدارس ایثارگران با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار