احداث دبستان، در دل کویر، توسط قهرمان تیراندازی ایران و جهان

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از احداث دبستان یک کلاسه در شهرستان کویری نهبندان توسط نجمه خدمتی، قهرمان تیراندازی ایران و جهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
احداث دبستان، در دل کویر، توسط قهرمان تیراندازی ایران و جهان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی صبح امروز در آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با بیان این خبر اظهار کرد: دبستان یک کلاسه نجمه خدمتی در روستای گل گزی نهبندان با زیربنای قریب به 160 مترمربع و اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان احداث شده که صددرصد آن، از سوی خیّر و موسسه خیریه خادمین علی بن ابی طالب (ع) تأمین و هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح آموزشی و پرورشی در روستای گل گزی نهبندان بیش از 10 دانش آموز از نعمت فضای استاندارد برخوردار شدند.

وی، با اشاره به حضور هنرمندان متعهدی همچون‌ پرویز پرستویی، در آیین افتتاح این آموزشگاه، تصریح کرد: دبستان نجمه خدمتی دومین پروژه ای است که طی سال جاری به همت موسسه خیریه خادمین علی بن ابی طالب (ع) در شهرستان نهبندان به بهره برداری می رسد.

واقعی؛ از آغاز عملیات اجرایی احداث دو آموزشگاه دو کلاسه، با مشارکت گروه صنعتی میهن و موسسه خیریه خادمین علی بن ابی طالب (ع) در این شهرستان کویری خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار