متلاشی شدن باند سارقان موتورسیکلت

تبریز(پانا)- فرمانده انتظامی مراغه از متلاشی شدن یک باند ۴ نفره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
متلاشی شدن باند سارقان موتورسیکلت

به گزارش فرماندهی نیروی انتظامی مراغه، سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی گزارشات متعدد مبنی بر سرقت موتورسیکلت در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، سارقان حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی کردند.

به گفته فرمانده انتظامی مراغه، ماموران به صورت شبانه روزی تردد متهم را کنترل کردند که طی این تعقیب و مراقبت، متهم در حین سرقت موتورسیکلت و انتقال آن به یکی از روستا‌های تابعه جهت فروش دستگیر شد.

فارسی افزود: سارق در بازجویی‌های صورت گرفته تاکنون به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت با ۳ نفر از همدستانش که مالخر نیز بودند، اعتراف کرده است.

وی اظهار کرد: ماموران پس از شناسایی ۳ متهم دیگر آنها را در عملیاتی جداگانه دستگیر کردند و ۵ دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز از مخفیگاه آنها کشف و پس از تایید مالباختگان موتورسیکلت‌ها به صاحبانشان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: نتیجه تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد این سرقت‌ها حاکیست مالباختگان در حفظ و حراست از اموال خود سهل انگاری کرده و هشدار‌های پیشگیری از سرقت پلیس را جدی نگرفته بودند.

فارسی از شهروندان خواست به توصیه‌های پلیس برای حفظ خودرو و موتورسیکلت خود در پیشگیری از سرقت، توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق تلفن ۱۱۰ مطلع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار