توسعه همکاری‌‌ها و تعامل معاونت گردشگری و نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا)- معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی از توسعه همکاری‌‌ها و تعامل این معاونت و نیروی انتظامی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
توسعه همکاری‌‌ها و تعامل معاونت گردشگری و نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی، علیرضا بایرام زاده به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهی انتظامی استان به همراه اعضای تشکل حرفه‌ای واحدهای پذیرایی، مجتمع‌های گردشگری و سفره‌خانه‌های سنتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری‌های مستمر نیروی انتظامی استان در راستای تامین امنیت و تسهیل امور فعالیتی واحدهای گردشگری استان، گفت: رونق دوباره و تسهیل فعالیت واحدهای گردشگری استان نیازمند مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌ها است که در این راستا نیروی انتظامی استان همواره همکاری‌های موثر و مستمری داشته است.

وی ادامه داد: با همکاری‌های نیروی انتظامی استان روند برخورد با هرگونه جرائم تسریع پیدا کرده و در راستای توسعه این همکاری اجرای گشت های تلفیقی مشترک تشکل حرفه‌ای واحدهای پذیرایی، سفره‌خانه‌های سنتی و مجتمع‌های گردشگری و نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته است.

بایرام زاده اظهار کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های مشترک این اداره و نیروی انتظامی استان می توان به آشناسازی فعالان نیروی انتظامی شهرستان با جرائم فعالیت‌های گردشگری و جلوگیری از ارتکاب مجدد جرائم مذکور از طریق مراجع قانونی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار