سازمان دانش آموزی استان فارس و آتش‌نشانی شیراز تفاهم نامه همکاری امضا کردند

شیراز (پانا) –- رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان آتش‌نشانی شیراز خبر داد و افزود بر اساس این تفاهم‌نامه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در دو سازمان، در راستای تحقق مدرسه و شهر ایمن تلاش خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی استان فارس و آتش‌نشانی شیراز تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گفته امید اسماعیلی این تفاهم‌نامه در راستای ارتقای عادلانه ایمنی شهروندان و به منظور تحقق معیارهای مدرسه ایمن و به تبع آن شهر ایمن، با موضوع ارائه خدمات آموزشی در زمینه ایمنی به کارکنان، مربیان، معلمان، دبیران و دانش‌آموزان بین این دو سازمان منعقد شده است.

او با اشاره به آغاز سومین جشنواره بزرگ شهر ایمن با مشارکت شهروندان توسط سازمان آتش‌نشانی شیراز و با توجه به اختصاص یکی از محوریت‌های این جشنواره به آموزش دانش‌آموزان، گفت: با توجه به اهمیت و نقش ایمنی به خصوص در مراکز آموزشی و ارائه آموزش‌ها و بازدیدهای ایمنی مورد نیاز در این حوزه و با انعقاد این تفاهم نامه امکان ارائه آموزش‌های لازم برای دانش‌آموزان و بازدیدهای ایمنی از مراکز آموزشی فراهم شده است.

اسماعیلی افزود: در راستای این تفاهم نامه دانش‌آموزان، معلمان و حتی والدین در سه مقاطع ابتدایی، متوسطه مدارس دولتی و غیردولتی براساس شرایط بهداشتی جامعه به صورت مجازی و یا حضوری تا ابتدای اسفند ماه سال جاری آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

سومین جشنواره شهر ایمن با مشارکت شهروندان از هفتم مهرماه و همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی رسما کار خود را در شش محور آغاز کرده و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

او همکاری‌های آموزشی از جمله برگزاری دوره و کارگاه آموزشی مرتبط با ایمنی و آتش‌نشانی ویژه کارکنان و تمامی مربیان، معلمان، دبیران، دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی با استفاده از ظرفیت‌های موجود طرفین و استفاده از ظرفیت‌ها در راستای آموزش و اشاعه فرهنگ ایمنی به منظور تحقق هدف مدرسه ایمن را از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار