پرداخت بیش از ٣٢١ میلیارد ریال غرامت به بیمه‌شدگان بخش‌های کشاورزی در سیستان وبلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان خبر داد در سال زراعی ١۴٠٠-١٣٩٩ تاکنون بیش از ٣٢١ میلیارد و ٨٩ میلیون ریال غرامت بیمه در زیر بخش‌های زراعی، باغی، دام و طیور و منابع طبیعی به حساب کشاورزان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت بیش از ٣٢١ میلیارد ریال غرامت به بیمه‌شدگان بخش‌های کشاورزی در سیستان وبلوچستان

عبدالحمید فیروزی در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاوزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی استان و خشکسالی های پیاپی می‌بایست تلاش کنیم تا بیمه محصولات کشاورزی بعنوان یک فرهنگ عمومی در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به توانمندی های بخش کشاورزی افزود: با مسئله یابی مسائل و مشکلات بیمه گذاران، با کمک همه دست اندرکاران و متنفذین باید نسبت به توسعه بیمه و کشت های قراردادی بعنوان یک ضرورت در زیر بخش‌های کشاورزی اقدام شود.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال زراعی ١۴٠٠-١٣٩٩ تاکنون بیش از ٣٢١ میلیارد و ٨٩ میلیون ریال غرامت بیمه در زیر بخش‌های زراعی، باغی، دام و طیور و منابع طبیعی به حساب کشاورزان پرداخت شده است.

فیروزی تصریح کرد: این میزان غرامت به بیش از ۵ هزار و ٨٣٣ نفر بیمه‌گذار در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین پرداخت در زیر بخش زراعت است که بیش از ٣٠۴ میلیارد و ٨٢٣ میلیون ریال را به خود اختصاص داده است.

فیروزی با اشاره به پرداخت غرامت خشکسالی در حوزه سیستان گفت: در سال زراعی گذشته ٢٨۵ میلیارد و ۴٣۴ میلیون ریال غرامت به خسارت دیدگان ناشی از خشکسالی در حوزه سیستان بابت بیمه محصول گندم، جو وگلرنگ پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار