وزیر بهداشت در مشهد:

رویکرد مهم وزارت بهداشت، توجه خاص به حوزه بهداشت است

تهران (پانا)- وزیر بهداشت، با بیان اینکه توجه ویژه به حوزه بهداشت، رویکرد مهم وزارت بهداشت است، اظهار کرد با گسترش خدمات بهداشتی می‌توان بسیاری از مشکلات مرتبط با سلامت را حل کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد مهم وزارت بهداشت، توجه خاص به حوزه بهداشت است

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه نشست با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه هم‌اکنون بخشی از خانه های بهداشت زیر پوشش این دانشگاه استیجاری است و این امر علاوه بر تحمیل هزینه، انجام برنامه ریزی های هدفمند را نیز دچار مشکل می کند خاطرنشان کرد: بر این اساس قرار است طرحی ارائه شود تا بتوان خانه های بهداشت را به صورت تملکی خریداری کرد تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

وی تصریح کرد: رسیدگی به بدهی های حوزه دارو به شرکت های دارویی و همچنین کمبود خوابگاه های دانشجویی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: پرداخت معوقه های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیگر موارد مورد بحث در این نشست بود که در این زمینه در حال دریافت مجوزهای لازم هستیم و در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

عین اللهی با اشاره به بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ولایت اظهار امیدواری کرد: این طرح در راستای ارتقاء خدمات رسانی به بیماران تا دو هفته آینده به مرحله افتتاح برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار