کارگاه توانمندسازی معلمان پایه اول نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - کارگاه توانمند سازی معلمان خرید خدمات ویژه آموزگاران پایه اول ابتدایی مدارس نیشابور در محل سالن شهید شوشتری این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه توانمندسازی معلمان پایه اول نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه تداوم و استمرار این جلسات را خواستار شد و گفت: باید بدانیم جایگاه معلم در فرایند یاددهی و یادگیری کجاست تا بتوانیم به هدف مطلبوب دست پیدا کنیم. برای امری مانند تعلیم و تربیت نیار به تمرکز، تعهد، تخصص و اندیشه داریم.

علیرضا کلیدری با تشریح مدیریت یادگیری موثر افزود: ما به عنوان یک معلم باید در ابتدای امر با فلسفه تعلیم و تربیت آشنا شویم.

وی در جمع 82 نفر از معلمان پایه اول مدارس نیشابور ادامه داد: تا زمانی که ما به عنوان یک معلم، روش ها را تغییر نداده و شیوه های درست کیفیت بخشی را در کلاس هایمان اعمال نکنیم به اهداف مطلوب دست پیدا نمی کنیم. اگر می خواهیم رهبر آموزشی باشیم باید نقش آفرین باشیم و اگر ارتباط درست برقرار شد نتایج درخشان آن را می بینیم.

وی اظهار کرد: ما به عنوان یک معلم باید تعلیم و تربیت و سطوح مختلف یادگیری موثر را بشناسیم، آنها را به درستی اجرا کنیم تا توفیقات لازم را کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار