برگزاری آیین افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا

همدان(پانا)-آیین افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری "فردا" همزمان با سراسر کشور در دبیرستان فرزانگان ناحیه یک همدان برگزارشد. در این مراسم مسئولین اداره کل آموزش و پروش استان و مسئولین نواحی شرکت داشتند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا

آیین افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا با حضور مسئولین آموزش و پروش استان،ادارات آموزش و پرورش نواحی،دانش آموزان برگزیده و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی دبیرستان فرزانگان ناحیه یک برگزار شد نعمت ا... بحیرایی(معاون آموزش متوسطه استان) یوسف سعیدی(معاون پروشی استان)،رضا میرزایی(رییس سازمان دانش آموزی استان)،احمد قربانیان(رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان)،سید جعفر سعیدی منش(مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک) و قربان مرادی(معاون پرورشی ناحیه یک) حضور داشتند.
پس از قرائت آیاتی از قرآن و همخوانی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به صورت ایستاده،رومینا موسی‌وندی(رتبه سوم مجری‌گری کشور)مجری مراسم ضمن خیرمقدم به حضار و مدعوین مراسم را آغار کرد.همچنین فاطیما زمانیان(رتبه اول نقالی ناحیه یک)به خوانش بخش هایی از شاهنامه فردوسی پرداخت.

در ادامه مراسم مسئولین آموزش و پروش استان و نواحی به سخنرانی پرداختند. نعمت الله بحیرایی(معاون آموزش متوسطه استان) ضمن اشاره به سند تحویل بنیادین گفت:آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت شش ساحت دارد که یکی از مهم ترین این ساحت ها ساحت فرهنگی هنری است که با اینچنین برنامه ها و جشنواره هایی برپا نگه داشته شده.
وی در ادامه به جایگاه مهم آموزش و پرورش در کشور اشاره کرد و عنوان: آموزش و پروش مهم ترین ارگان در کشور است زیرا امر تعلیم و تربیت را بر عهده دارد.

در ادامه مراسم باران یعقوبی(رتبه اول شعر ناحیه یک) به مناسبت روز بزرگداشت حافظ غزلیاتی از حافظ را با سنتور نوازی پانته‌آ فرهادی(رتبه اول تکنوازی استان)اجرا کرد.

در پایان مراسم یوسف سعیدی(معاون پرورشی اداره کل آموزش و پروش استان) و نعمت الله بحیرایی(معاون آموزش متوسطه استان)از بنر جشنواره رونمایی کردند.در آخر با امضا بنر توسط مسئولین استان و نواحی مراسم به پایان رسید.

خبرنگار:حسین زرنقاب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار