رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک؛

شهرستان قرچک مهد دانش‌آموزان نخبه و افتخارآفرین است

قرچک(پانا)- رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت شهرستان قرچک در همه‌ زمینه‌های فرهنگی هنری و ورزشی، دانش‌آموزان مستعد زیادی دارد که نه فقط برای شهرستان بلکه مایه‌ افتخار و مباهات استان و حتی کشور هستند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان قرچک مهد دانش‌آموزان نخبه و افتخارآفرین است

در مراسم افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در شهرستان قرچک، رضا داورزنی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک در گفتگو با پانا اظهار کرد: برگزاری این‌گونه مراسمات و نمایشگاه‌های هنری می‌تواند انگیزه‌ بسیار خوبی برای دانش‌آموزان هنرمند و حضور آنان در عرصه‌ها و مسابقات فرهنگی هنری باشد‌.

داورزنی در ادامه افزود: شهرستان قرچک در همه‌ زمینه‌های فرهنگی هنری و ورزشی، دانش‌آموزان مستعد زیادی دارد که نه فقط برای شهرستان بلکه مایه‌ افتخار و مباهات استان و حتی کشور هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک، رشد و پرورش این استعدادها را از وظایف آموزش و پرورش برشمرد و بیان کرد: مسئولان ادارات و نهادها به ویژه اداره آموزش و پرورش باید همواره حامی و مشوق این دانش‌آموزان مستعد باشند و با تمهید شرایط و زمینه‌های لازم، راه ترقی و شکوفایی استعداد این دانش‌آموزان را هموار سازند تا آنها بتوانند همواره پرچم‌دار بزرگی برای ایران و ایرانی در تمام عرصه‌ها باشند.

خبرنگاردانش‌آموز: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار