30 برنامه تلویزیونی و 15 برنامه رادیویی ویژه آموزش و پرورش تهیه می‌شود

ارومیه(پانا)- رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی استان آذربایجان‌غربی گفت 30 برنامه 20 دقیقه ای تلویزیونی و 15 برنامه 30 دقیقه ای رادیوئی به صورت هفته ای با عنوان «خانه و مدرسه» جهت تبیین برنامه‌های آموزش و پرورش از هفته آینده تهیه می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
30 برنامه تلویزیونی و 15 برنامه رادیویی ویژه آموزش و پرورش تهیه می‌شود

مهدی محمدپور، در جلسه هماهنگی برنامه های رادیویی و تلویزیونی که با حضور مسئولین آموزش و پرورش و عوامل صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش در سال های گذشته با همکاری صدا و سیمای استان به تولید برنامه های نظیر سیمای مدرسه و سریال 13 قسمتی هنرستان پرداخته است و امسال نیز در نظر دارد طی تفاهم نامه فی مابین دو دستگاه تعلیم و تربیت و صدا و سیما 30 برنامه تلویزیونی و 15 برنامه رادیویی را برای تشریح و تبیین برنامه های آموزشی و پرورشی از ظرفیت این رسانه در راستای ارتباط با مردم استفاده کند.
وی با یادآوری اهمیت نقش رسانه در فرآیند تعلیم و تربیت، گفت: اکثریت افراد جامعه به نوعی با آموزش و پرورش ارتباط دارند و رسانه در تحکیم و تداوم این ارتباط نقش مهمی ایفا می کند.
محمدپور خاطر نشان کرد: با تعطیلی مدارس در ایام کرونا و غیرحضوری شدن آموزش، رسانه به ویژه رادیو و تلویزیون به یاری آموزش و پرورش شتافته و خلاء ایجاد شده را تا حدود زیادی پر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار