مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

آموزش حضوری در مدارس روستایی و دروس کارگاهی هنرستان‌ها در دستور کار قرار دارد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت با برنامه‌ریزی و اقناع اولیا امکان آموزش حضوری در مدارس روستایی و دروس کارگاهی هنرستان‌ها وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری در مدارس روستایی و دروس کارگاهی هنرستان‌ها در دستور کار قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با همراهی کارشناسان اداره کل آموزش و پرروش استان از روند آموزش حضوری و آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستانهای شهید مطهری و 23 تیر و مدارس ابتدائی روستاهای امام زاده و کشتیبان ناحیه یک ارومیه بازدید کرد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید از هنرستان های ناحیه یک ارومیه اظهار کرد: بر اساس پروتکل های ابلاغی، کلاسهای عملی رشته های فنی با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی بصورت حضوری برگزار می شود‌.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم تقویت هنرستانها و ترغیب دانش آموزان برای انتخاب رشته های فنی خاطرنشان کرد: آموزش حضوری دروس کارگاهی نقش کلیدی در تحقق آموزش با کیفیت داراست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید از مدارس روستایی نیز گفت: تشکیل جلسه شورای مدرسه با هدف اقناع اولیا برای آموزش حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی راهگشاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار