در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بهداشت روان در منطقه ۱۹ عنوان شد

برگزاری نمایشگاهی با هدف ارتقاءسطح آگاهی و آشنایی با بهداشت روان در منطقه 19

تهران(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه19 ، از برگزاری برنامه‌های هفته بهداشت روان با شعار سلامت روان و فرصت برابر و عادلانه برای دریافت خدمات ارتقائی، پیشگیرانه و مشاوره‌ای خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاهی با هدف  ارتقاءسطح آگاهی و آشنایی با بهداشت روان  در منطقه 19

جلسه ستاد بزرگداشت هفته بهداشت روان با حضور مهدی شاملو؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه19، تکتم سیف اللهی؛ کارشناس مشاوره و فاطمه زین العابدین؛ کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه برگزار شد.

شاملو در این نشست ضمن تقدیر از کارشناسان مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، از اعلام برنامه های هفته بهداشت روان مطابق با روزشمار 18 تا 24 مهرماه ویژه مدارس خبر داد.

وی یادآور شد: برنامه ها و فعالیت ها بر اساس شعار «سلامت روان و فرصت برابر و عادلانه برای دریافت خدمات ارتقائی، پیشگیرانه و مشاوره ای» انجام خواهد شد.

شاملو بیان کرد: مسابقات دانش آموزی از جمله مسابقه نقاشی برای دانش آموزان ابتدایی و تولید محتوا برای دانش آموزان متوسطه برگزار می شود.

شاملو در پایان بیان کرد: لازم به ذکر است نمایشگاهی به منظور ارتقاء سطح آگاهی و آشنایی مراجعین و همکاران در اداره آموزش و پرورش بر پا شده است و همچنین مسابقه ای به مناسبت هفته بهداشت روان درحال برگزاری است.

همچنین زین العابدین کارشناس سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نیز هدف جشنواره نوجوان سالم را شناسایی، کشف، پرورش، رشد و شکوفایی استعدادهای هنری، افزایش مهارت، سطح آگاهی دانش آموزان و همکاران فرهنگی دانست که برگزاری آن همکاری، یکپارچگی برون و درون دستگاهی هرچه بیشتر را می طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار