مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد:

بازگشایی مراکز فرهنگی کانون و برگزاری مجدد کارگاه‌های حضوری

تهران(پانا) - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران در نشستی با نخبگان علمی، فرهنگی و هنری دانش‌آموز هدف اصلی این نشست را معرفی نوجوانان موفق استان‌ها و استفاده از نقطه نظرات سازنده آنها در برنامه‌های کانون برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مراکز فرهنگی کانون و برگزاری مجدد کارگاه‌های حضوری

در چهارمین روز «هفته ملی و روز جهانی کودک»، مهدی علی اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران با نخبگان علمی، فرهنگی و هنری دانش آموزان تهرانی و شهرستانی نشست حضوری و مجازی برگزار کرد. وی در این نشست اعلام کرد: هفته ملی و روز جهانی کودک در سال ۱۴۰۰ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» نام گذاری شده است.

وی نخستین اقدام کانون در هفته ملی کودک را بازگشایی مراکز این مجموعه فرهنگی اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ۳۱ استان کشور و با رعایت موارد و دستورالعمل‌های لازم بهداشتی فعالیت‌های حضوری کانون در هفته ملی کودک آغاز خواهد شد.

علی اکبرزاده هدف این نشست را معرفی نوجوانان موفق استان‌ها برشمرد و اظهار امیدواری کرد: مدیران استانی بتوانند این جلسات را به صورت مستمر برگزار کنند.

در این نشست دانش آموزان نخبه علمی، فرهنگی و هنری تهران و شهرستان ها نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح کرده و وی قول توجه به پیشنهادات سازنده دانش آموزان را در برنامه های کانون داد و در پایان از دانش آموزان شرکت کننده در جلسه تقدیر شد.

گفتنی است؛ روزهای «هفته ملی کودک» به شرح زیر اعلام شده است.

۱۶ مهر روز «کودک، صلح، بازی و نشاط» نام‌گذاری شده است. ۱۷ مهر روز «کودک، باورهای دینی و معنویت» و ۱۸ مهر روز «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی» نام گرفته است. «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه»، «کودک، کتاب، هنر و ادبیات» و «کودک، هویت، میراث‌ طبیعی و فرهنگی» به ترتیب عناوین روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ مهر است و آخرین روز هفته ملی کودک سال ۱۴۰۰ به موضوع «کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» اختصاص دارد.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ حنانه باستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار