مرکز تلفن ۱۵۷۰ ویژه آسیب‌های اجتماعی و مشاوره به زودی در رشت آغاز به کار می‌کند

رشت (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد سازماندهی، تبلیغ، اطلاع‌رسانی گسترده در سطح مناطق و مدارس از مهم ترین اهداف در بهره‌برداری از ظرفیت‌های خط ملی نماد ۱۵۷۰ در مرکز استان است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مرکز تلفن ۱۵۷۰ ویژه آسیب‌های اجتماعی و مشاوره به زودی در رشت آغاز به کار می‌کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اشاره به آغاز هفته بهداشت روان گفت: راه اندازی مرکز تلفن 1570 و همچنین پویش سراسری دانش آموزی ما به مدرسه برمی گردیم از برنامه های این هفته در گیلان است.

وی خاطرنشان کرد: سازماندهی، تبلیغ، اطلاع رسانی گسترده در سطح مناطق و مدارس برای بهره برداری بهینه از ظرفیت حداکثری خط ملی نماد شماره ۱۵۷۰ در مرکز استان به منظور ارائه خدمات به موقع، مناسب و موثر روان شناختی، مشاوره ای و مددکاری به دانش آموزان، والدین و کارکنان مدارس از دیگر برنامه های این هفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با تشریح سایر برنامه های هفته بهداشت روان در گیلان اظهار کرد: تجلیل از فعالان و خادمان حوزه بهداشت روان دانش آموزان در سطح استان، منطقه، مدرسه، تولید و توزیع محصولات فرهنگی، آموزشی و کمک آموزشی چند رسانه ای در زمینه بهداشت روان در سطح مدارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبکه شاد و اجرای هماهنگی استانی کانون یاریگران زندگی در سطح مدارس از جمله دیگر برنامه ها در این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار