برنامه رادیویی برای علاقه‌مندان صحیح‌خوانی اشعار حافظ

تهران (پانا) - علاقه مندان حافظ خوانی به روش درست می‌توانند برنامه«گفتاورد» را امروز دوشنبه (19 مهر) از ساعت 12:15 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوند.

کد مطلب: ۱۲۲۱۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه رادیویی برای علاقه‌مندان صحیح‌خوانی اشعار حافظ

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، ساناز باقری تهیه کننده برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: در تقویم رسمی کشور 20 مهر روز بزرگداشت خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی است، به مناسبت گرامیداشت این روز، برنامه«گفتاورد» از رادیو تهران اطلاعات بیشتری را درباره این شاعر بلندآوازه به همراه زندگینامه او در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.
علاقه مندان صحیح خوانی اشعار حافظ می توانند این برنامه را دوشنبه (19 مهر) از ساعت 12:15 و تکرار آن را فردای همان روز، سه شنبه( 20 مهر) از موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز، بشنوند.
امیر دبیری مهر، کارشناس مجری برنامه و فربد شکوهی، حافظ پژوه از رادیو تهران همراه شما فرهیختگان خواهند بود.
وی افزود: «گفتاورد» برنامه ای گفتگو محور از رادیو تهران که با حضور کارشناسان به بحث و گفتگو پیرامون موضوع های روز می پردازد.
علاوه بر این؛ برنامه گفتاورد روز چهارشنبه (21 مهر ماه) درباره مسائل مربوط به کشور افغانستان است. تقریبا چند هفته ای که مهم ترین موضوعی که توجه جامعه جهانی از جمله هموطنان ما و کشور ما را به خودش جلب کرده، مسائل مربوط به کشور افغانستان است.
مرتضی باقری فرد مهمان برنامه بالغ بر چهل سال در مورد مسائل افغانستان به طور تخصصی و دقیق مطالعه و پژوهش کرده و آثار و نوشته هایش را منتشر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار