مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم:

شهید «فهمیده» از بهترین الگوها برای نوجوانان است

قم(پانا)- «حامد حجتی» بر ضرورت الگوسازی در حوزه کودک و نوجوان تأکید کرد و گفت شهید محمدحسین فهمیده یکی از بهترین الگوها برای کودکان و نوجوانان است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شهید «فهمیده» از بهترین الگوها برای نوجوانان است

«حامد حجتی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در حاشیه ویژه برنامه فرهنگی واحد سیار روستایی کانون در روستای سراجه، اظهار داشت: واحد سیار روستایی کانون به مناسبت روز «کودک، باورهای دینی و معنویت» عازم زادگاه شهید محمد حسین فهمیده شد تا پیام‌آور شادی و نشاط برای کودکان این روستای کمتر برخوردار باشد.

وی به جایگاه والای شهید محمد حسین فهمیده اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده نماد شهدای نوجوان است و حضرت امام خمینی(ره) در پیامی تاریخی با واژه «رهبر» از این شهید ۱۳ ساله تجلیل و تکریم کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم بر ضرورت الگوسازی در حوزه کودک و نوجوان تأکید کرد و گفت: شهید فهمیده یکی از بهترین الگوها برای کودکان و نوجوانان است.

حجتی، همچنین به محرومیت روستای سراجه اشاره کرد و گفت: به این روستای شهیدپرور که ۷۵ شهید را تقدیم انقلاب کرده است باید توجه بیشتری داشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم تلاش کرد به مناسبت هفته ملی کودک، سهمی در خوشحالی کودکان این روستا داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم تأکید کرد: روستای سراجه با وجود محروم بودن از خدمات فرهنگی و هنری، رنگ و بوی مذهبی خوبی دارد و خانواده‌ها با نشاط خاصی به مسائل فرهنگی علاقه‌مند بودند و این نشان می‌دهد که فرهنگ ایثار و شهادت در این منطقه ساری و جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار