نواخته شدن زنگ نماز در مدارس آموزش و پرورش شهرری

شهرری (پانا) - زنگ نماز با حضور مدیر ، شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری و دبیر ستاد نماز شهرری در دبیرستان دخترانه شریعت منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ نماز در مدارس آموزش و پرورش شهرری

حجت‌الاسلام مهدی غفارپور دبیر ستاد اقامه نماز شهرری در مراسم نواخته شدن زنگ نماز مدارس اظهار کرد: اقامه نماز شایسته‌ترین فریضه دینی است؛ هنگامی که خداوند بهترین زمان را برای اقامه نماز در نظر دارد، بهترین زمان را برای خواندن نماز لحاظ کنیم؛ زنگ نماز یک تشویق است که ما علاقه‌مند هستیم جشن اقامه نماز برگزار کنیم و بسیار خوشحال هستیم که خداوند این شادمانی را در اختیار ما قرار داده است که زنگ نماز را به صدا در آوریم.

او ادامه داد: باید نماز و مناجات با پروردگار را در نظر داشته باشیم و موظف هستیم هر لحظه از زندگی خود را شاکر خداوند باشیم که نعمت‌های فراوانی را در اختیار انسان‌ها قرار داده است.

حجت‌الاسلام غفارپور بیان کرد: افراد زیادی هستند که به واسطه ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند و یا مشکلاتی برایشان به‌ وجود آمده است؛ باید شکرگزار خداوند باشیم. امید است که با یاری هرچه زودتر بیماری کرونا تمام شود و انسان‌ها سلامتی خودشان را بدست آورند.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار