شروط بازگشایی مدارس ناحیه ۶ مشهد اعلام شد

مشهد( پانا )- مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ اعلام کرد باتوجه به واکسیناسیون همگانی، مخصوصا فرهنگیان و دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، شرایطی برای تدریس و بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری اعلام شده است .

کد مطلب: ۱۲۲۱۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شروط بازگشایی مدارس ناحیه ۶ مشهد اعلام شد

نورالله جوانشیری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: اولین شرط بازگشایی مدارس، اعلام آن توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ دستورالعمل از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی است.
وی افزود: تا به امروز فقط پایه اول ابتدایی در کلیه مدارس دولتی و غیردولتی هفته ای 2 روز و 2 ساعت با رعایت دستورالعمل ها بهداشتی و حضور دانش آموزان کمتر از ۱۵ نفر در کلاس باشند، مجاز به بازگشایی مدارس هستند.
جوانشیری بیان کرد: تاکنون برای سایر پایه ها دستور عملی ابلاغ نشده است و معلمان به صورت غیرمجازی تدریس‌شان را در بستر شاد انجام می‌دهند.
وی بیان کرد: آموزش های مهارتی در مدارس فنی حرفه ای و هنرستان ها از اول مهر ماه به صورت حضوری در حال برگزاری است.
وی تاکید: قطعیت بازگشایی مدارس در آبان ماه به صورت گسترده اطلاع رسانی می شود، اما تا این لحظه طی دستور عملی که قبلا اعلام شده منوط به اعلام مجدد وزارت آموزش و پرورش که از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا به وزارت خانه ابلاغ می شود به سرتاسر کشور اطلاع رسانی می شود.
وی در ادامه بیان کرد: پایگاه واکسیناسیون دانش آموزان در ناحیه ۶ در مدرسه مهشید مصلی نژاد راه اندازی شده است و انتظار می‌رود تا دانش آموزان برای سلامتی خود واکسن بزنند.
جوانشیری ابراز امیدواری کرد: باتوجه به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان، مدارس هرچه زودتر بازگشایی بشود و ما شاهد حضور دانش آموزان در مدارس باشیم.
خبرنگار: ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار