معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اجرای طرح پایلوت ارتقاء ورزش دانش‌آموزی در شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری طرح پایلوت ارتقاء ورزش دانش‌آموزی و دانش‌افزایی دبیران و آموزگاران تربیت‌بدنی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح پایلوت ارتقاء ورزش دانش‌آموزی در شهرستان‌های تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جلسه اجرای طرح پایلوت ارتقاء ورزش دانش‌آموزان در محل اداره کل برگزار شد.

در این جلسه، الهه حسن‌پور، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی اظهار کرد: طرح پایلوت ارتقای ورزش دانش‌آموزان با استفاده از پتانسیل همه ارگان‌هابویژه ورزش و جوانان، شهرداری‌ها و هلال احمر در شهرستان ری انجام خواهد شد.

وی افزود: در راستای پیشبرد این اهداف مقرر شد دوره‌های توانمندسازی و دانش‌افزایی ویژه دبیران و آموزگاران تربیت‌بدنی نواحی یک و دو شهرری، کهریزک و فشافویه با اولویت بازآموزی کمک‌های اولیه، آمادگی جسمانی، سواد حرکتی، ناهنجاری‌های ساختار قامتی و استعدادیابی ورزشی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: گواهینامه دوره ضمن خدمت ویژه دبیران و آموزگاران تربیت‌بدنی با دو امضاء مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان و رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی صادر خواهد شد.

همچنین برگزاری رویدادهای ورزشی در رشته‌های والیبال دختران در دو مقطع متوسطه اول و دوم، فوتسال پسران در دو مقطع متوسطه اول و دوم و طناب زنی دختران و پسران ابتدایی مناطق برگزار می‌شود و باید طوری برنامه‌‌ریزی شود که فینال مسابقات تا پنجم آذر ماه و هفته بسیج به پایان برسد.

در این نشست حسین بابویه رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور نیز در سخنانی ضمن تأکید بر ضرورت تشکیل کمیته استعدادیابی در کنار مسابقات و اثر بخشی همکاری‌های بین بخشی در ارتقای ورزش دانش‌آموزان اشاره کرد.

در این نشست ناصر سیری رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رضا داورانی رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان، یعقوب ایمانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، محسن نوروزیان رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، محمد رضا افضل نیا رئیس آموزش و پرورش کهریزک و مرتضی حیدری رئیس آموزش و پرورش فشافویه نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار