طرح نماد با جدیت بیشتری در مدارس منطقه ٣ اجرا خواهد شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ٣ در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته بهداشت روان، بر این موضوع تاکید کرد که برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، گام مهمی در راه کمک به دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح نماد با جدیت بیشتری در مدارس منطقه ٣ اجرا خواهد شد

فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ٣ در جلسه هماهنگی برنامه های گرامی داشت هفته بهداشت روان گفت: در راستای عملیاتی کردن برنامه ها و فعالیت های هفته بهداشت روان، از زیر نظام راهبری و مدیریت تربیتی و برنامه ابلاغی سال ١۴٠٠، معاونت پرورشی و فرهنگی، دستورالعمل هفته بهداشت روان با شعار، سلامت روان و فرصت برابر و عادلانه برای دریافت خدمات ارتقایی، پیشگیرانه و مشاوره ای را به ادارات کل آموزش و پرورش و مناطق ارسال کرده، که در همین راستا کارگروه مربوطه در جلسه امروز برنامه هایی را به مدارس پیشنهاد کرده که امیدواریم شاهد اجرای آنها در سطح مدارس باشیم.

یارمحمدی در ادامه افزود: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان،«نماد»، امسال با جدیت بیشتری در مدارس منطقه ٣ اجرا می شود. طرح نماد، چهار بخش مهم دارد که شامل غربالگری، آموزش‌های ارتقایی، سامانه ارجاع و ارائه خدمت است. تلاش ما بر این است با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های ذی ربط عملا در راستای کمک به دانش آموزان در معرض خطر مبتلا شدن به آسیب های اجتماعی گام برداریم.

لازم به ذکر است که مصوبات این جلسه به همراه دستوالعمل وزارتی، پوستر و روزشمار مربوطه از طریق اتوماسیون به مدارس منطقه جهت اجرا، ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار