علی لندی، قهرمان فداکار دهه هشتادی‌ها

کاشمر(پانا)- امام جمعه خلیل آباد بیان کرد علی لندی، حسین فهمیده زمان است و هر دو ثابت کردند که مرد بودن به سن و سال نیست، بلکه به شناخت تکلیف و عمل به موقع است. شهادت ورزی این شهید نوجوان یک نوع بازسازی فرهنگ خدمت‌رسانی و نیکوکاری اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
علی لندی، قهرمان فداکار دهه هشتادی‌ها

حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه شهرستان خلیل آباد در گفت و گو با پانا گفت:«علی لندی نوجوان فداکار ۱۵ ساله ایذه ای با ایثار برای نجات جان دو نفر دیگر به دل آتش زد و خود نیز به شهادت رسید.»

وی با بیان اینکه این کار یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به خصوص شهید حسین فهمیده و شهید بهنام را زنده کرد، افزود:«علی لندی، حسین فهمیده زمان ما است و هر دو ثابت کردند که مرد بودن به سن و سال نیست، بلکه به شناخت تکلیف و عمل به موقع است.»

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه انسان می تواند نوجوان دهه هشتادی باشد ولی همانند غیور مردان هشت سال دفاع مقدس عمل کند، خاطرنشان کرد:« این شهادت ورزی این شهید نوجوان یک نوع بازسازی فرهنگ خدمت رسانی و نیکوکاری اجتماعی است.»

وی در ادامه گفت:«باید فرهنگ این شهید بزرگوار در جامعه و مخصوصاً در نسل جوانان کشور منتشر شود. نکته قابل توجه برای همه مردم این است که، در ایران اسلامی همانند شهید علی لندی دانش آموز شجاع و دلاور زیاد است.»

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار