جزئیات برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی رؤسای ادارات و کارشناس‌مسئولان قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و‌ نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری چهارمین دوره دوسالانه آموزشی و توانمندسازی رؤسای ادارات و کارشناسان وکارشناسان‌مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش وپرورش سراسر کشور در مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی رؤسای ادارات و کارشناس‌مسئولان قرآن، عترت و نماز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب زاده گفت: چهارمین دوره آموزشی و توانمند سازی رؤسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در مهرماه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مسیب زاده افزود: این دوره که بصورت دو سالانه برگزار می شود، امسال به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و در حرم مطهر امام خمینی رحمه الله علیه در قالب ویدئو کنفرانس از طریق شبکه شاد برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت های کاری روسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز و فراهم شدن زمینه تجربه گردانی بین استان ها است.

مسیب زاده خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی قریب به یکهزار نفر شامل روسای ادارات قرآن، عترت و نماز، کارشناسان و کارشناسان مسئول ادارات قرآن، عترت و نماز استان ها و کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: در این دوره آموزشی از محضر بهترین و برجسته تربن اساتید به همراه مسئولان عالی رتبه نهادهای فرهنگی کشور دعوت شده تا به عنوان مدرس و استاد مباحث و نکات آموزشی لازم جهت تقویت فعالیت های قرآن، عترت و نماز مدارس را برای مخاطبان مطرح کنند.

وی افزود: کلاس های آموزشی این دوره از 26 مهرماه آغاز و تا 28 مهرماه در قالب برنامه زمانبندی تعیین شده بصورت زنده در بستر شبکه شاد برای مخاطبان در سراسر کشور پخش می شود و در پایان و پس از برگزاری آزمون برخط برای شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره صادر خواهد شد.

گفتنی است آیین افتتاحیه این دوره آموزشی ساعت 8 صبح روز دوشنبه 26 مهرماه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش بصورت زنده و سراسری از شبکه شاد پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار