وزیر کشور: رئیس‌جمهور اهتمام ویژه‌ای به تحقق مطالبات مردم دارند

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت رئیس جمهور از بدو سفر خود به استان بوشهر از چندین مرکز بازدید داشته که در این بازدیدها اهتمام ویژه‌‎ای برای تحقق مطالبات مردمی داشته است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: رئیس‌جمهور اهتمام ویژه‌ای به تحقق مطالبات مردم دارند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز جمعه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: رئیس جمهور از بدو سفر خود به استان بوشهر چند بازدید داشتند که از جمله آنها بازدید از شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) بود.

وی بیان کرد: این شرکت با ظرفیتی بالا از قابلیت لازم برای ساخت سکوهای غول پیکر دریایی، کشتی‌های بزرگ و بازسازی سکوها و شناورها برخوردار است.

وحیدی ادامه داد: مسئولان شرکت صدرا در بازدید رئیس جمهور درخواست داشتند که کار ساخت شناورهای بزرگ به آنها سپرده شود که رئیس جمهوری در این زمینه نیز دستورهای لازم را ابلاغ کرد.

وی افزود: رئیس جمهوری در ادامه سفر یک روزه خود به استان بوشهر بازدیدی از نخلستان‌های شهرستان تنگستان داشتند که بیشتر مردم در استقبال پرشور خود از رئیس جمهوری مشکل کمبود آب و ضرورت احداث سد را مطرح کردند که رئیس جمهوری دستورهای لازم را برای تحقق این مهم صادر کرد.

وحیدی اظهار داشت: آیت الله رئیسی بازدیدی نیز از شرکت ساخت راه آهن-بوشهر شیراز داشت که مسائل و مشکلات آن بررسی شد و در این زمینه دستورهای لازم را به وزیر راه و شهرسازی ابلاغ کرد.

وی گفت: رئیس جمهور در کنار این بازدید دیداری نیز با شماری از نمایندگان مردم داشت که درخواست آنها نیز تامین سد و احداث جاده دسترسی بود که در این ارتباط نیز دستورهایی صادر شد.

وزیر کشور گفت: آیت الله رئیسی بازدیدی نیز از انبار اموال تملیکی در بوشهر داشت که با توجه به وجود ابهاماتی در قوه قضایی و وزارت اقتصاد و دارایی نسبت به اموال تملیکی که مقرر شد در این حوزه نیز راهکارهای مناسبی در پیش گرفته شود.

وحیدی یادآور شد: رئیس جمهور در ادامه سفر خود به موزه شهید رئیسعلی دلواری نماد حماسه و استکبارستیزی رفت که در این بازدید نیز با شماری از مردم گفت و گو و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

رئیس جمهور به همراه اعضای هیات دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه وارد استان بوشهر شدند و در فرودگاه بین المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

در ششمین استانی سفر هیات دولت به استان بوشهر ۶ وزیر کابینه دولت سیزدهم، شامل وزیر کشور، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی رئیس جمهور را همراهی می کنند.

براساس برنامه ریزی انجام شده وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر می‌کنند و وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته به شهرستان های عسلویه، کنگان و دیر سفر کرد و پروژه های زیربنایی این مناطق را مورد بازدید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار