مدیر مرکز واکسیناسیون کانون امید منطقه ۱۴، در حاشیه اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان:

امسال سه پایگاه برای اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان منطقه ۱۴ اختصاص یافت

تهران (پانا) - مدیر مرکز واکسیناسیون کانون امید منطقه ۱۴ ضمن اشاره به اختصاص یافتن سه پایگاه واکسیناسیون به منطقه ۱۴، اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان را در منطقه موفقیت آمیز دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۰۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
امسال  سه پایگاه برای اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان منطقه ۱۴ اختصاص یافت

علی ولی زاده؛ مدیر مرکز واکسیناسیون کانون امید منطقه ۱۴ گفت: امسال ۳ پایگاه، با کادر مجهز و ایمنی بالا، برای اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان منطقه ۱۴ اختصاص یافت.

وی در ادامه در واکنش به این جمله که اگر دانش‌آموزی واکسن نزند، مشکلی برای حضور در مدرسه دارد یا خیر، گفت: الزامی نیست و با توجه به واکسینه شدن دانش آموزان به خودی خود، اولیا به سمت و سوی واکسینه شدن فرزندان خود پیش می روند.

وی افزود: در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان، با توجه به ضرب العجل بودن و کمبود وقت، همکاران ما در منطقه از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با مشارکت کادر درمان به مانند همه امور محوله به ویژه امر انتخابات، این مسئولیت خطیر را به نحو احسن انجام دادند.

وی درباره نقاط ضعف و قوت اجرای طرح واکسیناسیون گفت: نقطه ضعفی در اجرای این کار جهادی تا به امروز مشاهده نشد. اما نقطه قوت اجرای طرح، پای کار بودن همکاران اداری در روزهای تعطیل بود.

وی گفت: برخی‌ خانواده‌ها موافق واکسیناسیون دانش‌آموزان هستند و می‌خواهند شرایط ایمن را برای رفتن فرزندانشان به مدرسه فراهم کنند و اما عده‌ای دیگر به خاطر ترس‌ها و نگرانی‌ هایی که دارند، مخالف واکسینه ‌شدن فرزندانشان هستند. این نگرانی ها طبیعی است ولی در آخر باید بستر را برای بازگشایی مدارس به وجود آورد‌.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

​​​​​​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار