خاطره بازی با صداهای ماندگار در شبکه پنج

تهران (پانا) - اولین قسمت از برنامه‌ «پرنیان صدا» به تهیه کنندگی و اجرای سعید توکل، جمعه 16 مهرماه ساعت 20 همزمان با شروع ماه ربیع الاول از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۱۲۲۰۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
خاطره بازی با صداهای ماندگار در شبکه پنج

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، مجله تلویزیونی پرنیان صدا به عنوان نخستین برنامه مشترک سیما و صدا در تاریخ رسانه ملی است که در یادمان هشت دهه عمر پربار رادیو، بدنبال ماه‌ها پژوهش، تحقیق و تصویریابی هر هفته جمعه ها از شبکه پنج سیما پخش می شود.
سعید توکل تهیه کننده برنامه"پرنیان صدا" گفت: این برنامه در 26 قسمت 40 دقیقه ای در گروه خانواده و کودک شبکه پج سیما تهیه و تولید می شود که از قسمت‌های بسیار متنوع و فراموش نشدنی تشکیل شده است و هر هفته جمعه ها به مدت 45 دقیقه از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
وی افزود: پرنیان صدا از بخش‌هایی چون: آلبوم خاطرات، مسابقه صدای ماندگار، میهمان هفته، اطاق فرمان، رادیو در گذر زمان، آرشیو طنز وتبسم، خاطرات سردبیر، رادیو 1400، ترانه های شادمانه، پرنیان استانها و همچنین آیتم تعاملی (گنجینه) تشکیل شده است که این آیتم در برگیرنده منابع قدیمی و ارزنده صوتی و تصویری است که مجموعه داران و علاقمندان به رادیو بصورت شخصی آنها را جمع آوری کرده اند و با نام خودشان با سایر هموطنان به اشتراک خواهند گذاشت.
وی یاد آور شد: مخاطبان شبکه پنج سیما با تماشای پرنیان صدا با برنامه‌های برجسته و اثرگذاری که از ابتدای تاسیس رادیو (اردیبهشت 1319) تاکنون روی آنتن رفته است آشنا خواهند شد. همچنین با بیوگرافی و صدا و سیمای هنرمندان شاخص و نام آشنایی که در دوره‌های گوناگون، همدل و همنشین مردم سرزمینشان بوده‌اند و در شادی‌ها و غم‌ها چون دوست و رفیقی همزبان با کلام و ترنم نغمه‌ها و اجرای نمایش‌ها و گزارش‌ها دلگرمشان کرده‌اند، تجدیدخاطره خواهند کرد.
مخاطبان برنامه "پرنیان صدا" می توانند از طریق فضای مجازی @parnianesedatv5، و شماره پیامگیر 10000524 و یا با شماره همراه 09109900131 با این برنامه تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار