تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد همدان

همدان (پانا)- معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان از تامین مایحتاج 15 هزار و 738 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد همدان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مهدی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان، تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت استان همدان را 15 هزار و 738 نفر اعلام کرد و گفت: با توجه‌به عدم امکان حضور دانش‌آموزان در مدارس به علت محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا فراهم‌کردن زمینهٔ بهره‌مندی تمامی دانش‌آموزان تحت حمایت از آموزش غیرحضوری است.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از جمله اهداف مهم این نهاد است، تعداد دانش‌آموز را 15 هزار نفر و تعداد دانشجویان تحت حمایت در سطح استان را 738 نفر اعلام کرد که آماده فراگیری علم و دانش در سال جدید تحصیلی هستند و ادامه داد از بین دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ۳۱ دانشجو استعداد درخشان هستند.
جعفری گفت: افتخارمان این است که امسال در بین دانش آموزان جامعه هدف کمیته امداد در سال جاری ۳۰ دانش‌آموز همدانی که تحت حمایت کمیته امداد بودند موفق به کسب رتبه زیر ۱۰ هزار در کنکور سراسری شده که در رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی مشغول به تحصیل بودند.
وی در انتها با اشاره به عملکرد فرهنگی گفت: سال گذشته 6 میلیون و 800 هزار تومان برای آگاه‌سازی و آموزش، کمک‌هزینه تحصیلی مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان، برگزاری آموزش های مجازی و شهریه دانشجویی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان همدان هزینه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار