یکشنبه؛ مجلس مجددا درباره واردات خودرو تصمیم می‌گیرد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد کمیسیون صنایع و معادن در تلاش است که درباره ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی خودرو در جلسه آینده کمیسیون یعنی یکشنبه هفته آتی تصمیم‌گیری کند.

کد مطلب: ۱۲۲۰۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
یکشنبه؛ مجلس مجددا درباره واردات خودرو تصمیم می‌گیرد

به گزارش خانه ملت، روح‌اله عباس‌پور درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو، گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در نشست روز یکشنبه گذشته ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو که درباره واردات مدیریت شده خودرو است را بررسی و درباره راهکارهای رفع آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستگاه‌های دولتی و خصوصی، خودروسازان، قطعه سازان و شورای نگهبان به بیان نظرات خود پرداختند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: کمیسیون صنایع و معادن در تلاش است که درباره ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو یعنی نحوه انتقال ارز و عبارت «تصویب سایر مقررات برعهده وزارت صمت» و ایراد شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه آینده کمیسیون یعنی یکشنبه هفته آینده تصمیم‌گیری کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: راهکارها و سازوکارهایی برای رفع ایراد شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام نیز پیش‌بینی شده که در حال پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار