مدیر آموزش و پرورش ملارد:

تلاش همگانی برای از سرگیری آموزش حضوری اولویت آموزش و پرورش است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالا، بر همکاری و هماهنگی جهت انجام این مهم تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش همگانی برای از سرگیری آموزش حضوری  اولویت آموزش و پرورش  است

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی واکسیناسیون کووید ۱۹ برای دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال در سالن شورای آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، طی سخنانی در این نشست به ضرورت تلاش جمعی آموزش و پرورش، مدارس، اولیاء و دانش‌آموزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: تنها راه رهایی جامعه از این ویروس شوم و بازگشت به زندگی پیشین، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

او بر تفاوت‌های آشکار آموزش حضوری و مجازی تأکید کرد و گفت: با توجه به مشکلات دنیای مجازی و کمبودهای تدریس در آن، بر آن هستیم تا با نهایت تلاش و هماهنگی بین اولیاء و مدارس، زمینه را برای بازگشایی مدارس فراهم کنیم.

در این نشست دو مدرسه دخترانه طلوع فجر و پسرانه مصطفی بیات ملارد به عنوان پایلوت واکسیناسیون انتخاب شدند. همچنین مقرر شد از ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای پنجشنبه و جمعه، ۱۴ و ۱۵ مهرماه، با قرارگیری ۳ گیت واکسیناسیون و با حضور مراقبین سلامت عمل تلقیح واکسن را برای دانش‌آموزان انجام دهند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار