مدیرکل آموزش و پرورش جوادآباد:

الگو برداری دانش‌آموزان در حوزه علم و دانش از نیروی انتظامی

جوادآباد(پانا)- مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد گفت تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهم ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی است و این وظیفه، بر عهده نیروی انتظامی است.

کد مطلب: ۱۲۲۰۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
الگو برداری دانش‌آموزان در حوزه علم و دانش از نیروی انتظامی

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، عباس کیوانلو مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «هم‏بستگى، انسجام ملى و عمومى و نیز آرامش گسترده، حاصل وجود نظام عقیدتى مسلّط در جامعه است. هر قدر نیروى انتظامى بتواند با این نظام، صادقانه ظاهر شود، با آن احساس همدلى کند و خود را متعلق به آن بداند، اعتماد عمومى را بیشتر به خود جلب خواهد کرد.»

وی افزود: «نیروى انتظامى باید در این راستا، به وضعیتى خاص برسد؛ یعنى در عین حفظ استقلال، فاصله بسیار کمى با مردم داشته باشد. لازمه تحقق این امر مهم آن است که دولت در تصحیح نگرش مردم راجع به نیروى انتظامى تلاش کند تا زمینه همکارى مردم و پلیس فراهم آید.»

کیوانلو تصریح کرد: «دانش‌آموزان ما نیز باید این حفاظت و پاسداری را در حوزه علم و دانش، از نیروی انتظامی الگوبرداری کنند. هر دانش‌آموز در کلاس و مدرسه باید مراقب رفتار و اخلاق خود باشد تا سرمشقی برای آیندگان قرار گیرد.»

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه‌ عرب‌شهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار