تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان مهم‌ترین معیار سازمان دانش‌آموزی است

تهران(پانا)- نشست هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان سازمان‌های دانش‌آموزی و رابطین پانا نواحی 21 گانه شهرستان‌های تهران با حضور معاون وزیر و قائم مقام وزیر در سازمان دانش‌آموزی و معاون فعالیت‌‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی کشور، با هدف تبیین برنامه‌ها، رویکردها و سیاست‌های سازمان دانش‌آموزی در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان مهم‌ترین معیار سازمان دانش‌آموزی است

در این نشست که با حضور اسماعیل بحری‌زاده مشاور وزیر آموزش و پرورش و قائم مقام وزیر در سازمان دانش‌آموزی، اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی کشور، ابوالحسن قلیزاده مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسئولین حوزه سازمان دانش‌آموزی استان، رؤسای سازمان‌های دانش‌آموزی و رابطین نواحی بیست و یک‌گانه شهرستان‌های استان تهران برگزارشد، رویکردها و سیاست‌‌های این سازمان در سال تحصیلی جدید، تبیین شد.رویکردها و سیاست‌‌های این سازمان در سال تحصیلی جدید، تبیین شد.

ابوالحسن قلیزاده در این جلسه با تاکید بر تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان در حوزه تعلیم و تربیت اظهار کرد: تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان مهم‌ترین ملاک تربیت آنها در ساختار تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی است که با توجه به تغییراتی که امسال در حوزه سازمان دانش‌آموزی اتفاق افتاده، به استفاده بیشتر از ظرفیت‌های دانش‌آموزی بیش ازپیش توجه شده است.

او افزود: تربیت فرزندان مسلمان جامعه بخشی از مسئولیت جامعه اسلامی است که به عهده ما سپرده شده است و امید داریم دلسوزانه و متعهدانه در این عرصه سربلند باشیم.

در ادامه مسیب غلامی کارشناس سازمان دانش‌آموزی استان در خصوص فعالیت‌های باز‌مهندسی سازمان دانش‌آموزی، در‌ حوزه مربیان، مدرسین و دانش‌آموزان پیشتاز نکات آموزشی و کاربردی را بیان کرد.

رضوان حبیبی، کارشناس سازمان دانش‌آموزی استان نیز نکاتی در مورد جذب سامانه دانش‌آموزی و تغیرات بوجود آمده ارائه کرد.
همچنین در این برنامه نغمه مختاری سردبیر خبرگزاری پانا شهرستان‌های تهران و سمیه نیک‌فکر مدرس کشوری پانا، نکات تخصصی خبرنویسی و آموزش‌های فنی در حوزه پانا را برای رابطین خبر مناطق بیان کردند.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار